__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"eb2ec":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"eb2ec":{"val":"var(--tcb-color-4)","hsl":{"h":206,"s":0.2727,"l":0.01,"a":1}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"eb2ec":{"val":"rgb(57, 163, 209)","hsl":{"h":198,"s":0.62,"l":0.52,"a":1}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__

Outils SEO

Need to describe something in more detail? Want to tell a story to help your visitor connect with you and your brand? Want to highlight some example use cases? Looking to describe the pain point your product solves? This text section is where all this story-telling and copywriting belongs.


You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.

Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

Les outils seo que vous trouverez sur cette page

  • Un outil seo pour auditer rapidement et gratuitement votre site Internet, ici
  • Un outil pour gérer vous même votre seo sur Wordpress, ici.
  • 3 outils et techniques pour générer des idées de mots-clés et voler ceux de vos concurrents, ici
  • 1 outils pour analyser le profil de backlinks de vos concurrents, ici
  • 1 outil pour amener le maillage interne de vos liens au niveau supérieur, ici

Avertissement - Transparence

J'ai noué des partenariats commerciaux avec les outils payants présentés sur cette page. Si vous décidez de devenir client.e en après avoir cliqué sur l'un de mes liens, je recevrai une petite commission.


Cela étant dit: vous n'êtes pas obligé d'utiliser mes liens (mais c'est pas gentil) et surtout, ce n'est pas pour cette raison financière que je vous les présentes. Je vous présente ces outils parce que je les utilise au quotidien dans mon métier et qu'il me font gagner un temps précieux.

Réalisez un audit seo gratuitemement: Checkbot

Need to describe something in more detail? Want to tell a story to help your visitor connect with you and your brand? Want to highlight some example use cases? Looking to describe the pain point your product solves? This text section is where all this story-telling and copywriting belongs.

You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.

Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

Subheading Goes Here

You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.

Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

A savoir: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.